Voorgenomen vertrek uit Nederland, St. Vitusstraat 14 Winschoten

Onlangs kwam de volgende bekendmaking binnen vanuit Oldambt. Lees hieronder alle informatie die tot nu toe bekend is bij ons. 
  1. Bekendmakingen Winschoten
  2. gmb-2017-154311
  • Onderwerp: Migratie en integratie | Organisatie en beleid
  • Waar: officielepublicaties 
  • Categorie: officielepublicaties/gmb/2017

 

Omschrijving:

De persoon hieronder woont niet meer op het adres waar hij/zij volgens de basisregistratie personen (BRP) staat ingeschreven. Dit blijkt uit onderzoek van de afdeling Dienstverlening. Het college heeft het voornemen de betrokken persoon ambtshalve uit te schrijven uit Nederland.Geslachtsnaam en voorletters: Groenewoud, R.Geboortedatum: 28-12-1996Adres: St. Vitusstraat 14 te WinschotenDatum voornemen: 06-09-2017Uitschrijving wegens vertrek naar: OnbekendEen dergelijke opschorting betekent dat u niet meer als ingezetene in de BRP van de gemeente Oldambt bent geregistreerd. Gevolgen1.Financiële consequenties zoals stopzetting kinder-, huur- en zorgtoeslag, kinderbijslag, overige uitkeringen, pensioen en AOW opbouw;2.Geen verstrekking van documenten zoals paspoort, rijbewijs, uittreksel BRP, stopzetting vergunningen.  Op grond van de Wet BRP is iedere burger verplicht tot het doen van: Aangifte van adreswijziging (verhuizing) binnen Nederland, niet eerder dan vier weken voor de verhuizing en uiterlijk de vijfde dag na de dag van verhuizing bij het college van burgemeester en wethouders van de gemeente waar u verblijft. U moet bij de aangifte uw identiteit aantonen;Aangifte van vertrek naar het buitenland, als u gedurende een jaar langer dan acht maanden buiten Nederland verblijft niet eerder dan vijf dagen voor het vertrek en uiterlijk op de dag van het vertrek. Blijft er iemand op uw adres wonen? Dan moeten alle personen die vertrekken, persoonlijk aan de balie verschijnen van de laatste woongemeente in Nederland.Heeft u bezwaren? Een betrokken persoon kan tegen dit besluit schriftelijk bezwaar maken bij het college. Dit kan op grond van de Algemene wet bestuursrecht. U hebt zes weken de tijd om een brief te sturen. De termijn gaat in één dag na de datum van deze publicatie. Zet in de brief de volgende zaken:- uw naam en adres- de datum - een omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt - de reden waarom u het niet eens bent met het besluit- uw handtekeningU stuurt de brief naar:Gemeente Oldambt t.a.v. het college Postbus 175 9670 AD WinschotenWilt u meer weten? Belt u dan met de afdeling Dienstverlening, Team KCC/BRP, telefoonnummer: (0597) 48 20 00.Winschoten, 6 september 2017

 

Deel dit artikel met buren en kennissen!

Redactie Nieuwsuitwinschoten.nl

Wij houden je op de hoogte van alle bekendmakingen vanuit de gemeente.

Andere bekendmakingen