Heb jij kennis, ervaring en kwaliteit op het gebied van (bedrijfs)administratie en specifiek op het gebied van de Wmo? Dan zijn we op zoek naar jou! Voor de gemeente Oldambt zoeken wij een Medewerker backoffice WMO. Om deze functie goed uit te kunnen in voeren vinden we het belangrijk dat je ervaren bent in het werken in een backoffice Wmo. En dat je gestructureerd, nauwkeurig en georganiseerd kan werken. Als medewerker backoffice Wmo ben je, samen met je directe collega’s, verantwoordelijk voor het administratieve proces binnen de Wmo. De backoffice Wmo draagt onder meer zorg voor controle op het proces van declaratie en facturatie, voor het verwerken van veranderingen in bijvoorbeeld woon- of leefsituaties (mutaties), het opstellen en afhandelen van beschikkingen en het berekenen van de hoogte van Persoonsgebonden budgetten. Daarnaast liggen er taken op het gebied van gegevensoverdracht aan ketenpartners zoals het CAK en de SVB en in het controleren of de toegekende voorziening op de juiste manier is besteed en verantwoord. Je gaat aan de slag bij de gemeente Oldambt in de functie van Medewerker backoffice WMO. De uitvoering van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) is binnen Oldambt onderdeel van het cluster Maatschappelijke Zaken. Deze wet wordt door gemeenten uitgevoerd en heeft als doel burgers zo goed mogelijk in staat te stellen om deel te nemen aan de samenleving. De Wmo is bedoeld voor iedereen die ondersteuning nodig heeft bij het zelfredzaam zijn of om te participeren in de samenleving. Kan jij je helemaal vinden in de functie van backoffice medewerker WMO bij de gemeente Oldambt? Reageer dan snel via de gele sollicitatie button met je CV en motivatie.
Wie ben jij
Daarnaast:
Wat ga je doen
De taken worden verdeeld binnen het team, waarbij rekening wordt gehouden met de aanwezige specialismen. Het team werkt er met elkaar naar toe om zoveel mogelijk allround te zijn in de taken die er binnen de backoffice Wmo liggen.
Bij de gemeente Oldambt werken we met een team van allround Wmo consulenten en een front- en backoffice Wmo aan de uitvoering van taken die er op het gebied van de Wmo 2015 zijn. Aanvragen op het gebied van (beschermd) wonen, vervoer, begeleiding, huishouden en overige voorzieningen worden op maat behandeld.
Sollicitatieprocedure
Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!
Functietitel | Wmo Consulent |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 36 – 36 |
Contactgegevens | accountoverheid@tempo-team.nl , 020 569 59 22 http://www.tempo-team.nl |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Overig |
Locatie | Winschoten, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/KiD6rHK20xFnbK4Fbna0 |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitwinschoten.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Winschoten en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.
Laatste blogs