Heb jij kennis en ervaring op het gebied van (bedrijfs)administratie en specifiek op het gebied van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)? Dan is Gemeente Oldambt op zoek naar jou! Om deze functie goed uit te kunnen voeren vinden we het belangrijk dat je ervaren bent in het werken in een Wmo gerelateerde functie en dat je gestructureerd, nauwkeurig en georganiseerd kan werken. Als medewerker backoffice Wmo ben je, samen met je directe collega’s, verantwoordelijk voor het administratieve proces binnen de Wmo. De uitvoering van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) is binnen Oldambt onderdeel van het cluster Maatschappelijke Zaken. Deze wet wordt door gemeenten uitgevoerd en heeft als doel burgers zo goed mogelijk in staat te stellen om deel te nemen aan de samenleving. De Wmo is bedoeld voor iedereen die ondersteuning nodig heeft bij het zelfredzaam zijn of om te participeren in de samenleving. Is dit écht een baan voor jou? Solliciteer dan direct dan nemen wij contact met je op!
Het gaat om een tijdelijke functie van circa 3 maanden van 24 tot 28 uur per week. Dagen zijn flexibel in te delen. Voor de periode na deze opdracht kijken we samen naar een goede vervolgstap binnen óf buiten de gemeente.
wie ben jij
Daarnaast:
wat ga je doen
De taken worden verdeeld binnen het team waarbij rekening wordt gehouden met de aanwezige specialismen. Het team werkt er met elkaar naar toe om zoveel mogelijk allround te zijn in de taken die er binnen de backoffice Wmo liggen. Denk hierbij aan:
waar ga je werken
Bij de gemeente Oldambt werken we met een team van allround Wmo consulenten en een front- en backoffice Wmo aan de uitvoering van taken die er op het gebied van de Wmo 2015 zijn. Aanvragen op het gebied van (beschermd) wonen, vervoer, begeleiding, huishouden en overige voorzieningen worden op maat behandeld.
Ondanks dat het een tijdelijke functie betreft worden er samen met jou en de Gemeente mogelijke vervolgopties besproken tijdens de looptijd van het project.
Eerst nog even wat vragen? Dan kan je het beste even bellen.
Sollicitatieprocedure
Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functietitel | Wmo Consulent |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 32 – 32 |
Contactgegevens | anne.boon.rnl@nl.randstad.com , 0597-421666 http://www.randstad.nl |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Overheid/Non-profit |
Locatie | Winschoten, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/uiNIThu20FDnOu1Hkr8J |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitwinschoten.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Winschoten en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.
Laatste blogs