Financieel Medewerker Gemeente Pekela 06-02-2024

  1. Vacatures Winschoten
  2. Financieel Medewerker Gemeente Pekela 06-02-2024

Werken in Winschoten

 

Introductie vacature 

Vacature financieel medewerker

De gemeente Pekela is op zoek naar een financieel medewerker voor 32-36 uur per week

Als Financieel Medewerker bij de gemeente Pekela ben je verantwoordelijk voor het beheer van de financiële administratie binnen onze ambtelijke organisatie. Je bent de spil die het totale financiële werkgebied overziet, op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen en jouw collega's weet te motiveren om zich in te zetten voor een gezonde financiële situatie.

Als gemeente zijn we continu bezig met het voorbereiden op de toekomst, wat diverse uitdagende en complexe financiële vraagstukken met zich meebrengt. Pekela is een karakteristieke Groningse gemeente met een rijke geschiedenis, waar de inwoners trots zijn op hun gemeenschap en actief bijdragen aan de lokale samenleving. Dit uit zich ook in onze toekomstvisie '2022-2030', genaamd 'Pekela in beweging'.

Binnen onze organisatie heerst een prettige en dynamische sfeer, met korte communicatielijnen, snelle besluitvorming en een grote mate van autonomie. Als financieel medewerker werk je nauw samen met diverse collega's van alle domeinen. Je wordt onderdeel van een hecht en gezellig team van 5 personen, waarin jouw proactieve houding en creativiteit van onschatbare waarde zijn bij het aanpakken van diverse financiële projecten. Voor deze positie zijn we op zoek naar een tweetal nieuwe collega's!

Wat ga je doen?

Als financieel medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheren en voeren van zowel de crediteuren- als debiteurenadministratie, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige registratie en afhandeling van financiële transacties. Daarnaast behoren het verwerken van kas- en bankmutaties tot je takenpakket, waarbij je ervoor zorgt dat alle financiële gegevens accuraat worden bijgehouden.

Ook ga jij aan de slag met:

  • Onderhouden van contacten met leveranciers en interne afdelingen;
  • Het uitzoeken en specificeren van de tussenrekeningen;
  • Het opstellen en invoeren van betalingsopdrachten;
  • Uitvoeren van ad-hoc financiële taken en projecten, zoals het bijdragen aan jaarlijkse financiële audits of het implementeren van nieuwe financiële systemen.

Wie ben jij?

Jij bent een ondernemende, sociale en prettige collega met een mondige en dienstverlenende instelling. Als financieel medewerker wordt van je verwacht dat je stressbestendig bent, wat betekent dat je in staat bent om kalm te blijven en effectief te presteren, zelfs tijdens drukke periodes en uitdagende situaties. Daarnaast blink je uit in nauwkeurigheid, met een scherp oog voor detail om ervoor te zorgen dat de administratie foutloos wordt bijgehouden.

Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde financiële opleiding op MBO+ niveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Gemeentelijke ervaring is een pré;
  • Kennis van financiële wet- en regelgeving en ervaring met financiële software.

Wat bieden wij?

Bij de gemeente Pekela hechten we grote waarde aan persoonlijke ontwikkeling en loopbaangroei. Dit betekent dat er talloze kansen zijn om zowel in jezelf als in je carrière te blijven investeren. Indien gewenst, bieden we ook loopbaanadvies aan. Werken bij de gemeente Pekela betekent werken in een dynamische omgeving, omringd door enthousiaste collega's. Je krijgt volop mogelijkheden tot samenwerking met andere afdelingen en een gevarieerde invulling van je takenpakket.

Daarnaast bieden wij jou:

  • Een hybride werkregeling en flexibele werktijden;
  • Salaris in functieschaal 7 of 8, afhankelijk van je kennis en ervaring, met een bruto minimum van € 2666 per maand en een maximum van € 4244 per maand op basis van 36 uur per week;
  • Een Individueel Keuzebudget ter hoogte van 17,05% van je brutosalaris;
  • Eventueel een passende opleiding of cursus om je kennis bij te spijkeren.

Enthousiast geworden?

Klik dan hier en upload je motivatie en CV uiterlijk vóór 22 februari 2024. Wil je eerst wat meer informatie over de functie van een - wellicht toekomstige - collega? Neem dan contact op met Rene Stuut, financieel strateeg, via . Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Lisanne Slagter, HR adviseur, via .

Het verkrijgen van een Verklaring omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor indiensttreding.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Laatst gewijzigd: 05 februari 2024

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelFinancieel Administratief Medewerker
Indicatie salaris (min – max]2666 – 2666
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)32 – 36
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieOude Pekela, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://www.pekela.nl/Onderwerpen/Werken_bij_gemeente_Pekela/Vacature_financieel_medewerker

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitwinschoten.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Winschoten en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.