Functioneel Beheerder Gemeente Pekela 01-11-2023

  1. Vacatures Winschoten
  2. Functioneel Beheerder Gemeente Pekela 01-11-2023

Werken in Winschoten

 

Introductie vacature 

Vacature Functioneel beheerder

De gemeente Pekela is op zoek naar een Functioneel beheerder voor 32-36 uur per week

De gemeente Pekela is op zoek naar een servicegerichte en proactieve functioneel beheerder die het team Informatisering komt versterken. Als onze beheerder ben jij een belangrijke schakel tussen de IT-systemen en onze gebruikers. Jij weet als geen ander hoe onze applicaties werken, communiceert probleemloos met alle gebruikers en adviseert over verbeteringen en nieuwe technologische ontwikkelingen. Wij zijn volop bezig met de toekomst. Dat brengt interessante en complexe vraagstukken met zich mee. Pekela is een karakteristieke Groningse gemeente met een boeiende en soms roerige geschiedenis. Pekelders zijn trots op hun gemeente en dragen vanuit betrokkenheid bij aan de gemeenschap. Dat is ook zichtbaar in de toekomstvisie '2022-2030', 'Pekela in beweging'.

Functieomschrijving

Als functioneel beheerder maak jij deel uit van het nieuwe team Informatisering dat er voor zorgt dat de ICT, waar alle collega's, inwoners en ondernemers mee werken, digitaal, eenvoudig en veilig wordt aangeboden. De lijnen met collega's en het college van Burgemeester & Wethouders zijn kort. Je weet al heel snel met en voor wie je werkt binnen onze ambtelijke organisatie. Als team maken wij echt het verschil en daar zijn we trots op!

Wat ga je doen?

Binnen jouw rol ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van het beheer van verderop genoemde applicaties binnen Publiekszaken. Je ondersteunt gebruikers, lost storingen op en voert alle andere voorkomende werkzaamheden op het gebied van applicatiebeheer uit. Je hebt een servicegerichte instelling en werkt samen met het team om ervoor te zorgen dat de applicaties optimaal functioneren. Tevens beheer je samen met de financieel consulent de financiële applicatie. Daarnaast ga je aan de slag met:

  • Het ondersteunen en trainen van collega's in het gebruik van de applicaties;
  • Beheren en up-to-date houden van onder andere de applicaties voor Burgerzaken (Centric) en Key2Financien;
  • Je houdt overzicht over het applicatielandschap, met externe dienstverleners, cloud- en SaaS-leveranciers.

Wie ben jij?

Jij bent de professional die zich lekker voelt in een dynamische werkomgeving en voldoening haalt uit het begrijpen en ondersteunen van de gebruikers. Je vindt het leuk om de processen en de mensen van 'de business' goed te kennen. Je kan daarom ook goed luisteren en doorvragen. Natuurlijk heb je ruim voldoende kennis van en ervaring met ICT. Jij hebt oog voor de mensen, het werk en de vragen binnen ons vakgebied. Van samenwerken krijg je energie en je wacht niet af, maar pakt zaken proactief aan. Je komt je afspraken na, stelt prioriteiten en bent in staat om verwachtingen te managen.

Verder heb je:

  • Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur functiegericht;
  • Kennis van en ervaring met BISL en ITIL; certificering is een pluspunt;
  • Ervaring met het functioneel beheren van applicaties, ervaring bij de overheid of een gemeente is een pré;
  • Een wens om ervaring op te doen met projectmanagement en de Scrum-methode.

Wat bieden wij jou?

Naast een fijne, hands-on werkomgeving binnen een platte organisatie, hechten wij sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling. Wij bieden daarvoor een tal van mogelijkheden zoals het volgen van vakgerichte opleidingen en het behalen van certificeringen. Ook bieden we loopbaanadvies als je daar behoefte aan hebt.

Daarnaast bieden wij jou:

  • Een hybride werkregeling;
  • Salaris in functieschaal 9 met een maximum van €4537 per maand op basis van 36 uur per week;
  • Een Individueel Keuzebudget ter hoogte van 17,05% van je bruto salaris;
  • Een passende opleiding of cursus om je kennis eventueel bij te spijkeren.

Enthousiast geworden?

Klik dan hier en upload je motivatie en CV uiterlijk vóór 20 november 2023. Wil je eerst wat meer informatie over de functie van een - wellicht toekomstige - collega? Neem dan contact op met , , via . Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Lisanne Slagter, HR adviseur, via . Het verkrijgen van een Verklaring omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor indiensttreding.

Laatst gewijzigd: 31 oktober 2023

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelFunctioneel Beheerder
Indicatie salaris (min – max]4537 – 4537
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)32 – 36
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieOude Pekela, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://www.pekela.nl/Onderwerpen/Werken_bij_gemeente_Pekela/Vacature_Functioneel_beheerder

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitwinschoten.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Winschoten en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.

De laatste vacatures in Winschoten: