Waar bent u naar op zoek? work-return iconVacature Medewerker Inwonerszaken Heb je affiniteit met het werken met en voor mensen, ben je kritisch en flexibel? Kun je daarnaast makkelijk omgaan met computers? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor team Toegang/KCC zijn wij op zoek naar enthousiaste collega's voor de functie: Medewerker Inwonerszaken Medewerker Publiek II Wat ga je doen? Als medewerker Inwonerszaken informeer je onze inwoners zo volledig mogelijk over en help je met alle producten van inwonerszaken. Denk hierbij aan het aanvragen van rijbewijzen en paspoorten, het aanvragen van verklaringen omtrent gedrag en het verwerken van verhuizingen. Daarnaast beoordeel je aangiftes van verhuizingen op juistheid en volledigheid en verwerk je deze in de basisregistratie personen. We verwachten in de komende jaren een stijging in het aantal vragen van paspoorten en Nederlandse identiteitskaarten waardoor we graag ons team willen versterken. Wie ben je? Om deze functie goed uit te kunnen voeren vinden we het belangrijk dat je je ervaring en kennis van burgerzakenproducten in je werk als medewerker inwonerszaken toepast. Daarnaast zorg je ervoor dat de kwaliteit gewaarborgd blijft. Je bent zorgvuldig en staat stevig in je schoenen. Je vindt het leuk om informatie te delen en over te brengen naar je collega's om het kwaliteitsniveau binnen je team te verhogen. Communicatieve vaardigheden zijn daarbij van groot belang. Je bent proactief, hebt een klantgerichte instelling en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je bent vooral een enthousiaste en flexibele collega! Jouw opleiding en ervaring Wat bieden wij jou? Enthousiast geworden? Deze vacature is zowel intern als extern vacant gesteld, waarbij interne kandidaten voorrang hebben. De eerste gesprekken met de selectiecommissie vinden plaats op 19 februari 2024. Solliciteren kan tot en met zondag 11 februari 2024 door je motivatie en cv te sturen naar onder vermelding van je NAAM + Vacaturenummer TK24-01. In de functie van medewerker inwonerszaken val je onder team Toegang/KCC en werk je nauw samen met de collega's van het Klantcontactcentrum (KCC). De vakgroep Inwonerszaken behandelt samen met de vakgroepen Burgerlijke stand en BRP alle producten voor inwonerszaken zoals rijbewijzen, aangiftes van geboortes en huwelijken. Voor vragen over de functie of de organisatie kan je contact opnemen met () via of neem contact op met Sita Haveman (coördinator) via .
maximaal 36 uur per week
onbekend
Functietitel | Medewerker Burgerzaken |
Indicatie salaris (min – max] | 3784 – 3784 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 36 – 36 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Overheid/Non-profit |
Locatie | Winschoten, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://www.gemeente-oldambt.nl/vacature-medewerker-inwonerszaken |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitwinschoten.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Winschoten en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.
Laatste blogs